Голосуємо за кращі продукти 2021 і флешмоби 2022!

8

Привіт! це пост про флешмоби з голосуванням за функціонал і теми цього заходу в 2022 році, а також відкриття голосування за кращі продукти 2021 року. Тому автори і читачі не проходьте повз, проявіть свою громадянсько-косметичну позицію 🙂

Для початку скажемо, що цей пост буде закріплений в головному верхньому меню кнопкою » голосуй!»і голосування буде доступне до 14 січня. Після чого з’явиться новий розклад флешмобів на 2022 рік і будуть оголошені переможці премії косметисти. Як в опитуваннях по флешмобах, так і в премії за кращий продукт року можуть взяти участь тільки зареєстровані користувачі. Зареєструватися можна тут. Нагадуємо головний бонус реєстрації-ви не будете бачити рекламних банерів!

Премія косметисти

Щорічно ми проводимо голосування за кращі продукти минулого року в різних номінаціях. Зазвичай таке голосування триває півроку. Але в цьому році ми вирішили скоротити термін до місяця, але при цьому зробити голосування більш видимим — і дали йому кнопку на головній 🙂

Як проголосувати? на сторінці премії потрібно вибрати категорії і в кожній вибрати продукт, за який ви голосуєте. Якщо продукту немає в списку додайте його назву і адміністратори внесуть його в каталог голосування. Результати премії будуть оголошені до 20 січня 2022 року.

Флешмоби 2022

У минулому пості ви пропонували теми на наступний рік. Тепер вам потрібно проголосувати за найцікавіше. Теми, які наберуть найбільшу кількість голосів відправляться в календар флешмобів з конкретними датами, теми з найменшою кількістю голосів будуть проходити другий фільтр голосування вже протягом року. Найбільш непопулярні теми будуть вибувати, якщо їм не вистачить місць в календарі.

Завантажуємо опитування….

Завантажуємо опитування….

Завантажуємо опитування….

Завантажуємо опитування….

Хочемо запропонувати об’єднати кілька тем в одну. Що на поличці живе, сезонні засоби, косметичка сезону, схема догляду, кращі парфуми осені, зими і т.п з’єднати в одну тему «найбільш використовувана косметика сезону» і проводити цей флешмоб в останній день сезону.

Завантажуємо опитування….

Завантажуємо опитування….

Тепер нагальне питання, яке цікавило багатьох — терміни проведення флешмобів. У коментарях ми побачили абсолютно протилежні думки з цього приводу, найпопулярніші варіанти ми зібрали в голосування. Як ми будемо проводити флешмоби в 2022 році вирішить більшість ваших голосів.

Якщо ви пропустили минулий пост, ми зібрали найяскравіші і протилежні думки в обговоренні, щоб ви розуміли, чому виникло питання термінів і тривалості флешмобів.

чому потрібно скорочувати терміни:

  • «як на мене-флешмобів забагато, і коли автор пише про один і той же засіб окремо пост, потім ще й у флешмобах їх показує — чесно, набридає одне і те ж читати, навіть фото однакові… І 100 постів на одну і ту ж тему не дуже цікаво читати, зазвичай пропускаю.»
  • «що страшного трапиться якщо автор не візьме участь у флешмобі. Я і ставлю себе на місце авторів, і сама пару раз брала участь у флешмобах, коли це було без напрягу і в кайф, без вистрибування зі штанів, «відбирати час у основного життя». Для мене це в першу чергу задоволення, без жертовності.»
  • «хочеться флешмоби рідше, щоб ті, хто хоче брати участь в них, не пропускаючи жодного, отримали більше часу на написання і доопрацювання постів, а у вільний від флешмобів проміжок і читачам і авторам можна було видихнути і отримати стару-добру різноманітну косметисту, де пости викладаються без оглядки на тему тижня)).»

чому не потрібно скорочувати терміни:

  • «а я проти скорочення терміну. Автор косметисти має право на своє життя, це важливо пам’ятати. Скорочення терміну відніме у багатьох можливість підготуватися, а ми тут все ж за якість! скорочення терміну відніме у безлічі авторів можливість брати участь, давайте поважати один одного.»
  • «так не все ж у нас автори на удаленке або домогосподарки. Особисто я можу готуватися тільки в неділю, так як працюю 6 днів на тиждень, а знімати під лампою в темряві після роботи — вже не те й не ті кольори.»
  • «за участю у флешмобі з’являється почуття причетності, участі, і рейтинг постів збільшується швидше. Ірраціонально приємно дивитися на ці зірочки, хоча знаєш, що вони не обіцяють мільйони) в рамках флешмобів пости читаються і коментуються активніше, ніж без нього, що теж приємно. Загалом, поза флешмобів «не ті відчуття», так що я теж не можу погодитися зі зменшенням кількості і тривалості флешмобів.»

У коментарях поста висловлювалися в основному автори, тому для об’єктивності додамо інформацію про читачів. Нагадаємо, що основні перегляди поста роблять не тільки ті, хто читають косметисту щодня, але і ті хто приходить в пости з пошуку або рекомендаційних систем — для них кількість постів на головній не настільки значимо, але важлива конкретна тема. Велика частина читачів користується кнопкою «краще» і відповідно читають тільки цікаві пости, незалежно від того, яка була тема тижня. Також є категорія читачів, яка приходить з розсилки на e-mail, де також збираються кращі пости за тиждень.

Спробуйте об’єктивно оцінити все написане вище і вибрати кращий варіант для авторів і читачів. Подумайте добре 🙂

Завантажуємо опитування….

Будь ласка, просимо висловлюватися в коментарях тільки по темі поста. Всі коментарі, що стосуються технічних моментів, обговорення дій учасників спільноти або адміністрації будуть видалені. Будь ласка, поставтеся з повагою до тих, хто прийшов прочитати і проголосувати по темі поста.