Знає, про що говорить: вундеркінд з срср і жертва амбіцій матері висловилася про теплякових

6

Поки вся країна обговорює вступ і навчання 9-річної аліси теплякової в мду, головний вундеркінд срср відзначила ювілей. До своїх сорока років ірина полякова може впевнено сказати, що ранній розвиток не несе за собою нічого хорошого і веде до величезних проблем. Вона вступила до університету в 13 років, страждала від неможливості підтримати бесіду з однокурсниками і навіть намагалася збігати з дому.

Зараз ірина з особливим інтересом стежить за історією сім’ї теплякових і вважає, що батько позбавляє її дитинства. За словами вундеркінда, дівчинка і решта її шість братів і сестер не зможуть нормально соціалізуватися і вже в підлітковому віці будуть бунтувати.

» у нас є поняття iq і eq — емоційний інтелект. Останні десятиліття говорять про те, що емоційний інтелект дитини має більше значення для його успішної і щасливого життя. Він включає в себе розвиток навичок соціалізації, отримання життєвого досвіду … Це все те, чого аліса зараз позбавлена», — пояснює полякова.

Одногрупники аліси, до речі, відзначають, що дівчинка дійсно сильно відрізняється. З нею банально нема про що поговорити: гумор у неї дитячий, іронії і сарказму вона не розуміє, а за актуальною повісткою не стежить. Та й в перервах між парами юна студентка віддає перевагу розвагам замість діалогу з іншими першокурсниками.

До того ж виховання дівчинки поки кульгає: теплякова раз у раз перебиває викладачів і запитує навіть тоді, коли її не питали.

«на одному із занять аліса постійно відповідала: „ось я вже це прочитала“. Інших людей вона також перебивала і говорила не по суті. Видно, що вона будує пропозиції просто як звичайна дитина», — скаржаться студенти.

Ірина полякова зі свого досвіду знає: кожній дитині необхідно спілкуватися з ровесниками — цього алісі незабаром буде сильно не вистачати. Навіть негативний досвід теж дуже важливий, адже тільки так можна на практиці зрозуміти необхідні для життя речі. До того ж, теплякова вчиться на психолога…

«якщо у батьків аліси стоїть мета зробити якогось генія у вакуумі, який потім буде жити в „боксі“ і видавати якісь наукові результати, то це виходить якийсь жорстокий психологічний експеримент»,-пояснює 40-річний вундеркінд.

Ця ситуація багато в чому нагадує історію самої полякової: її мама-вчителька постійно змушувала маленьку ірину читати книжки, досконально перевіряла домашні завдання і реалізовувала в доньці власні амбіції. Це призвело до того, що дівчинка до 18 років зважилася на втечу з дому і стала жити з хлопцем — аби сховатися від тиранії.

До слова, за освітою ірина теж психолог. У неї є син, якого вона всіляко оберігає від експериментів бабусі.

» коли він народився, моя мама сказала:»о, ось зараз ми з нього зробимо людину». Я тут же виступила: мовляв, ні, мама, з мене вже зробили, нехай росте звичайна дитина, радіє життю і роздовбає. Навчилися, досить!»- каже полякова.

Полякова шкодує алісу і закликає батьків заспокоїтися, адже освіта — не найголовніше в житті. Тим більше, поспіх ні до чого: полякова могла б домогтися ще більших результатів, якби не довелося постійно «перестрибувати» з класу в клас.

» у мене було більше проблем в школі, ніж в університеті, адже у вузі різниця з іншими студентами була не так відчутна, як у аліси теплякової, — всього в три роки. Але в школі різниця відчувалася набагато більше. Я була одинаком, дитячий колектив мене не приймав. Це був дуже важкий досвід. Тому я скептично ставлюся до ситуації з алісою тепляковою», — підсумувала полякова.